Saturday, August 20, 2011

Jamban couple!!! Hoyeah!!!

Salam...haha! mari bersantai sambil bersahur... lpas buke masok tandas... lepas sahur masuk lagi... hari2 masok tandas... tanpa kite sedari tandas telah menjadi rutin hidupan seharian... awek cun pon masok gak tandas, jadik xyah bangge sgt lah dengan ke'cun'an diri tu eyk... hehe~~~ itu tandas biase... tapi kalau anda diberi pilihan untuk melepas di dalam semak atau melepas di dalam tandas yg ade jamban couple anda pilih yg mane? pilihan mutlak di tangan anda... huhu...=D berikut adelah gamba2 jamban yg tersedia untuk memudahkan anda membuat keputusan...

-Ini mmg sesuai untuk couple yg mahukan hidup dengan aktiviti yg lasak... contohnya meredah hutan, mendaki gunung dan sebagainye...


-Ini pula jenis jamban couple sempoi yg biase2 aje... bolehlah digunekan oleh pasangan bercinte selepas kawen...



-Rekabentuk agak mewah membolehkan jamban ini dinobatkan di tangge ke-2 carta jamban couple sedunia... sesuai untuk pasangan couple yg slalu singgah hotel bajet...


--yg ini paling mewah... siap ade tempat mandi skali yg berbentuk hati... so sweet kan? ini mmg untuk couple yg berada dan berkemampuan tinggi... jadik dgn ini jamban ini dinobatkan sebagai pemegang takhta jamban couple sedunia...


>akhir kata, menyolek jamban couple secantik-cantiknye tidak akan membolehkan anda bercouple dgn jamban tersebut. dan bercouple dengan jamban couple adelah perkare yang sia-sia... sekian terima kasih...=)

4 comments:

  1. senang skodeng... hahaha... gurau je...=)

    ReplyDelete
  2. isk3..
    macam2 r skrg ni..
    adehei..
    mcm xsesuai jer wat jamban couple..hahaha

    ReplyDelete